The Single Best Strategy To Use For بخاری قارچی

Wiki Article

کلیه قطعات ساخت شرکت کامتل ترکیه  و با نظارت شرکت اصلی کامتل در نمایندگی ایران تولید و عرضه می شوند

بخاری برقی فضای باز از جمله محبوب ترین سیستم های گرمایشی است که برای تامین گرما در فضای باز استفاده می شود. در ساختمان هایی که اغلب سیستم تهویه مناسبی ندارند، از این بخاری ها می توان استفاده نمود. زیرا این بخاری فضای باز سبب تولید انرژی گرمایی پاکی شده و سبب انتشار گازهای سمی نظیر مونوکسید کربن و دی اکسید کربن نمی شوند.

جزئیاتی جدید از دستگیری دو جاسوس فرانسوی در ایران

شما گلخانه‌داران عزیز می‌توانید برای کسب جزئیات بیشتر و قیمت محصولات گرماسان در خصوص بخاری تابشی گلخانه مناسب خود و پرسش سوالاتتان، می‌توانید با کارشناسان شرکت گرماسان تماس بگیرید.

اجاره بخاری ، اجاره بخاری هرمی ، اجاره بخاری انرژی ، اجاره گرمایش فضای باز

مشتریان خسته از خانه ماندن ترجیح میدهند بیرون بیایند و در محیط بازی که گرمای بسیار دلنشینی دارد با رعایت پروتکل های بهداشتی بنشینند و قهوه یا چای خود را در آرامش میل کنند.

در هنگام خرید بخاری برقی تابشی یک از فاکتور های بسیار مهم مصرف برق آن می باشد . در این مورد باید به جورعت بگویم که هیتر تابشی از تج جزء کم مصرف ترین دستگاه های برقی گرمایشی موجود در ایران می باشد . این بخاری برقی گرمایشی در حین تولید حرارت بالا برقی بسیار کمی مصرف می کند .

آلاچیق برترین و از قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده و واردکننده محصولات باغی و ویلایی است. محصولات آلاچیق از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و دارای تنوع بی‌نظیری است.

و با کمترین درجه حرارت در زمستان و اینکه چه آب‌ و هوایی را می‌خواهید در گلخانه خود ایجاد کنید را نیز در نظر داشته باشید.

می‌توانید آنها را بر روی میز یا در کنار فضای نشیمن خود قرار دهید و از گرمایش آنها بهره‌مند شوید.

واحد آموزش فامکو مهندسی فرآیند خطوط تولید تماس با ما جستجو

بخاری قارچی یکی از وسایل محبوب و پرطرفدار این سایت در فصل سرما است. زیرا با کمک بخاری چتری می‌توانیم به راحتی در فضای باز رستوران، کافی شاپ، باغ، ویلا، تالار یا هر محیط روباز و جذاب بنشینیم و علاوه بر گفتگوهای دوستانه انواع مواد خوراکی و نوشیدنی را صرف کنیم.

انتخاب نوع هیتر بستگی به نقطه پوشش دهی، میزان باد و ارتفاع آن محل از سطح زمین دارد. به عنوان یک قانون کلی، هر کاور یا پوششی ( چه موقت یا دائم) مثل سایبان های پارچه ای یا فلزی به گرم تر ماندن فضا کمک می کند و هر چه این پوشش یا سایبان بیشتر حالت محصور کننده داشته باشد جلوی باد را بیشتر می‌ گیرد و بهتر است. حتی با این که در حال جذب گرما از هیتر هستید، بادی سرد شما را از جذب کامل گرما دور می کند. درست مثل تاثیر یک باد سرد در روز گرم و آفتابی.

در برخی موارد جهت حفظ زیبایی محیط و ایمنی بیشتر از یک سری توری که مانند گارد یا حفاظ هیتر عمل می کنند استفاده می گردد.

Report this wiki page